سرویس ورزشی یزدفردا "مهدی جاور:ساليان سال، گذ شته ،و هيات هاي ورزشي از انعكاس خبرها و عدم اطلاع رساني در مورد افتخار آفريني و موفقيت ها و مسائل ريز و درشت ورزش و فعاليت هيات مربوطه خود رنج برده، و گاهي اوقات انتقادنموده اند و از سويي با عدم توجه به كميته روابط عمومي و به كار گيري يك فرد كار بلد ،فقط به دنبال اين بوده اند كه يك خبر نگاري خبرهايشان را منعكس كند و براين اساس هميشه رؤساي هيات هاي ورزشي ، اكثريت از نيامدن خبر نگار وعدم انعكاس خبرشان شاكي وگله مند بوده اند.

بالاخره همين امر باعث شد كه با بررسي بيشترتوسط روابط عمومي اداره ورزش و جوانان ، به اين نكته اشاره شود كه هيات هاي ورزشي براي انعكاس خبر هايشان نياز به فعال كردن روابط عمومي،كه ركن اصلي هيات مي باشد اقدام نمايند و با شخصيت بخشيدن به روابط عمومي ،نسبت به انعكاس خبر و معرفي هيات خود ،اقدامي شايسته به عمل آورند.

لذا در همين راستا با توجه به  خواست روابط عمومي اداره ورزش و جوانان ،هيات هاي ورزشي ،اسامي مسئولين روابط عمومي خود را اعلام كردند.

وجريان فعاليت روابط عمومي ها شكل جدي تري به خود گرفت ودر اولين گام در يك جلسه ي 2ساعته با حضور كمانه مدير كل اداره ورزش و جوانان استان ،به نوعي با به رسميت شناختن روابط عمومي ها رقم خورد و فتح بابي شد تا همه روابط عمومي هاي ورزشي حاضر در جلسه ،بابت امكانات و تجهيزات ومشكلات و حتي آموزش خبر نويسي از سكاندار ورزش استان ياري و مساعدت بطلبند و كمانه اين مدير پر توان وكاربلد و آشنا به ورزش ،و از همه مهمتر خوش اخلاق و مردمي ،قول مساعد داد.
با اين تفاسير در اولويت بندي خواسته ها ي روابط عمومي هاي ورزشي، اولين نشست آموزشي خبر نويسي به همت نارگاني مسئول روابط عمومي اداره ورزش و جوانان ،با حضور اكثريت روابط عمومي ها به مدرسي دكتر مزيدي در محل آمفي تاتر اداره ورزش و جوانان برگزار شد و مورد استقبال همه قرار گرفت .
لازم به ذكر است كه دومين نشست آموزشي خبر نويسي با حضور معنوي يكي از اساتيد دانشگاه ،عصر چهارشنبه مورخ 6مهرماه 90ساعت 18در محل آمفي تاتر اداره ورزش و جوانان استان برگزار مي شود .
اميد است رؤساي هيات هاي ورزشي ،اين مقوله آموزش راجدي بگيرند و بابت حضور مسئولين روابط عمومي هيات خود پافشاري نمايند تا آنها با آموزش درست و صحيح و فرا گيري اصول خبر نويسي ،بتوانند نسبت به انعكاس خبرها ي هيات، موفق عمل نمايند .
شنيده ها حكايت از آن دارد در ارزشيابي هياتهاي ورزشي ،حضور روابط عمومي ها ،در اين نشستها و فعاليت چشمگير آنها در ارائه و انعكاس خبرها لحاظ خواهد شد و مي تواند براي هر هياتي مناسب و مفيد فايده باشد.و امتيازات لازم را براي كسب هيات برتر كسب نمايند .
  نارگاني مسئول روابط عمومي اداره ورزش و جوانان در همین رابطه به خبرنگاریزدفردا  گفت :با قول مساعد جناب كمانه و اينكه ساماندهي روابط عمومي ها در قبال آموزش و ارائه خبر درست امكان پذير است، لذا بر آن شديم تا با طراحي كلاس هاي آموزشي در اين زمينه اقدام كنيم كه جاي حرف و حديثي نباشد.
نارگاني خطاب به رؤساي هياتهاي ورزشي گفت :سعي كنيد افرادي را معرفي كنيد كه مدت زيادي در كنار شما باشند و اين پست را دوست داشته باشند كه اميدوارم با تشويق روابط عمومي ها جهت شركت در كلاسهاي آموزشي مذكور كوشا بوده، و از اين حركت خوب، بهره كافي را در انعكاس خبرهاي هيات مربوطه ببريد.
وي در پايان از مساعدت و بزرگواري كمانه مدير كل اداره ورزش و جوانان به خاطر حمايت ها و ايجاد بسترهاي لازم تشكر كرد و اظهار داشت :اميد وارم همه هيات هاي ورزشي با جدي گرفتن مقوله روابط عمومي ،و ارزش گذاشتن به بحث خبر و خبر نويسي، به پيشرفت ورزش وانعكاس افتخار آفريني هاي جوانان اين خطه كمك و ياري رسانند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا